Pokud podnikáte, jsou firemní stránky naprostou nutností, bez nichž se dnes neobejdete. To už dnes každý ví a kdo to neví, má smůlu. Co však stále dost firem neví, je fakt, že je potřeba aktivně komunikovat se zákazníky. To sice můžete dělat i na firemních stránkách, nicméně nepočítejte s tím, že se u Vás bude někdo chtít registrovat, jen proto, aby Vám mohl napsat nějaký krátký komentář. Na to se dnes už „nehraje“. Navíc nepočítejte s tím, že si Váš zákazník bude stahovat pravidelně Váš RRS feed. Na to byste museli být více než dobří, aby to někdo udělal.
Rychlý přehled obsahu článku
Implementace Facebooku do firemních stránek
Nejjednodušší postup jak umožnit zákazníkům, aby mohli na Vás upozornit třeba své kamarády, kteří Vašich služeb mohou využít je implementace všem známého tlačítka „Like“ – „To se mi líbí“. Po kliknutí na toto tlačítko se Váš odkaz zobrazí na Facebooku v profilu člověka, který na tlačítko klikl.
Další ze způsobů jak aktivně zapojit lidi do komunikace s Vámi je umožnění diskuze na Vašich stránkách pomocí Facebookových chatovacích pluginů vložených do Vašich stránek. Díky nim Vám bude moci zákazník cokoliv sdělit, bez nutnosti registrace, nebo opisování nečitelných captcha obrázků, chránící Vaše stránky před roboty.
Tvorba e-shopu na Facebooku
Máte e-shop? Prezentujte ho na Facebooku na svých stránkách. Ano, možná to zní divně, avšak určité programování firemních stránek Facebook umožňuje. Díky tomu jsme pro Vás připravili plugin, který do svých stránek vložíte a začnou se Vám na stránky zrcadlit informace o nabídky Vašeho e-shopu. Je to snadné, rychle hotové a maximálně efektivní.
Reklama a marketing na Facebooku
Každou reklamu, snad až na reklamu na pohřební ústav, je potřeba správně cílit na Vaší cílovou skupinu. Protože pokud budete své kutilské nářadí nabízet lidem, které zajímá hudba, asi moc neuspějete. Díky tomu, že Facebook schraňuje všechny důležité informace o uživatelích, je více než jakýkoliv jiný reklamní systém schopný velmi přesně cílit na vaši cílovou skupinu zákazníků. Proto pamatujte – reklama na Facebooku skutečně funguje.
Soutěže, aplikace a hry na Facebooku
Jedním ze způsobů jak předat své reklamní poselství je vytvoření hry, která bude nenuceně informovat hráče hry o Vaší značce, díky čemuž se dostanete hluboko do hráčovy mysli. Dále tu pak máme pořádání různých oblíbených soutěží. Dost lidí je od přírody soutěživých a rádi si zasoutěží. Dopřejte jim tedy soutěž na Facebooku o Vaše produkty.
Školení Facebooku
Učený z nebe nespadl, a navíc žádná pořádná literatura k Facebooku není, alespoň v českém jazyce, dostupná, nabízíme Vám školení Facebooku. Školit je po domluvě možné cokoliv.
Comment on “Chcete se prezentovat na Facebooku a nevíte jak? S námi je to hračka. Facebookové stránky, aplikace, reklama, tvorba e-shopu nebo školení Facebooku, nic není problém”