Pokud jste marketingový specialisté, provozujete reklamní agenturu, jste webdesigneři nebo jen prostě chcete vědět, na co se lidé na Vaší reklamně nebo nějaké prezentaci skutečně koukají, pak určitě využijete cenově dostupnou službu testování reklamy oční kamerou.
O co se jedná?
Vyberete si respondenta nebo celou skupinu lidí, která Vás zajímá (dle věku, zájmů, pohlaví apod.), připravíte pro ně design, který chcete testovat a případně otázky, které jim mají být kladeny. Každý z respondentů dostane speciální oční kameru, která zaznamenává pohyb oka při čtení předloženého textu ve vzdálenosti cca 50 cm. Počítač údaje z kamery následně zpracuje a výsledkem jsou 4 druhy tepelných map, oblastí zájmu, případně videozáznam pohybu očí, případně nezpracovaná data.
Jedná se vysoce efektivní způsob vyhodnocování účinnosti reklamy. Skvělé na tom všem je, že cena za vyhodnocení začíná na 450,-Kč za respondenta. Díky této nízké ceně si tyto špičkové služby může dovolit kdokoliv.
Web pages are available also in english low-cost eye tracking service.