Po registraci, která trvá maximálně 30 vteřin, se ocitnete ve světě moderních nákupů, které jsou snadné a zábavné

ZOOT, netradiční jméno pro netradiční web s ještě netradičnějším způsobem nakupování. Jedná se o velmi ambiciózní projekt, který je postavený na principech sociálního nakupování.

Velmi jednoduše řečeno je to určitá nadstavba nad klasické e-shopy. Co se tím myslí? Zhruba asi to, že se jedná o jakýsi web, který sjednocuje velké množství e-shopů na jednom webu. Laicky řečeno, je to takový sociální supermarket. Zajímavé, že?

Jak to tedy funguje?

Princip je snadný. Po registraci, která nezabere déle jak půl minuty, s účtem na Facebooku pak jen 5 sekund (jedno kliknutí), samozřejmě záleží na rychlosti Vaše internetu, a  vyplnění jednoduchého dotazníku, se ocitnete na portále, který je plný nejrůznějších produktů, zajímavých nabídek a tipů. Po samotné registraci po ověření emailové adresy obdržíte zdarma slevový kupón. Protože, je zde hodně různých výrobků, doporučuji Vám jako první kliknout na tlačítko upravit profil. Dostanete se na stránku, která má v sobě takovýto terč:

Na tento terč přetáhnete z levé a pravé strany kategorie a značky, které Vás zajímají. Čím blíže ke středu kategorie přitáhnete, tím více se Vám budou zobrazovat. Můžete si takto poměrně efektivně nastavit Vaše priority tak, aby Vás neobtěžovaly jiné nabídky. Samozřejmě, že i po tomto výběru si budete moci prohlížet i jiné produkty a značky, avšak nebudou se Vám zobrazovat na hlavní stránce. Jinak, každou kategorii přetaženou do terče jde rozkliknout a tím více specifikovat Vaše priority.

Víc sociálnější je jen už setkání přátel v kavárně

ZOOT se snaží být velmi sociální tím, že  u každého produktu je možné diskutovat přímo na stránkách s ostatními o daném výrobku, nebo pokud používáte Facebook, můžete Vaše oblíbené zboží sdílet s ostatními. V případě, že účet na  Facebooku nemáte, je možné si najít na stránkách mezi registrovanými lidmi nové kamarády a vytvářet tak sociální síť s lidmi, kteří mají stejné zájmy jako vy.

U každého produktu se navíc zobrazuje počet uživatelů a jejich přezdívky, kterým se tento produkt líbí. S nimi si pak můžete o výrobku popovídat a rozhodnout se tak, jestli si ho koupíte nebo ne.

Co vše na ZOOT nabízí?

V podstatě vše. Sport a Outdoor, móda, péče o tělo, cestování a dovolená, bydlení a design, děti a hračky, jídlo a zážitky, počítače a mobily, elektroniku, vychytávky a erotiku. Ze značek pak například Converse,  Horsefeathers, PumaRip Curl Roxy a pak taky třeba Tommy Hilfiger.

Vše je krásné, až na…

Myšlenka sociálního nakupování je velmi pěkná a samotný terč priorit je také velmi dobrý, avšak co Vás při nákupu možná asi nepotěší je to, že jakmile si něco budete chtít koupit, budete přesměrování na obchod, který zboží prodává a v kterém se budete muset registrovat (tedy pokud tam již účet nemáte). Navíc, když si budete chtít koupit více odlišných produktů, budete se muset registrovat v dalších obchodech a platit další poštovné. Nicméně, do budoucna bude tento nedostatek zajisté odstraněn.

Má tedy cenu ZOOT využívat?

Ano, jednoznačně ano, jedna z hlavních svělých věci je ta, že máte na jednou místě obrovskou nabídku zboží, na jehož kvality se můžete zeptat ostatních a navíc je za velmi pěkné ceny.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..