Pravděpodobně všichni máte rádi slevové akce, díky kterým se dá často ušetřit spousta peněz. Konec konců kdo by neměl rád slevy, navíc teď v době krize a neustálého zdražování, které skončí bůh ví kde, je skoro hřích nějakou tu slevu nevyužít.
Jedním ze způsobů, jak se dozvědět o slevách je třeba sbírání nejrůznějších reklamních letáků, které na konec skončí někde v propadlišti dějin na skládce komunálního odpadu. Navíc jak asi víte, letáky mívají jen velké firmy, jako nejrůznější hypermarkety apod.. Menší obchodníci většinou nechtějí za takovou formu propagace dávat peníze, místo toho raději inzerují své slevy na internetu. Je to jednodušší, levnější a efektivnější. Nicméně jak se po slevách lačnící zákazníci mají o takovéto akci dozvědět?
Online hromadné nakupování moderní trend v nakupování
Především díky krizi a rozmachu internetového nakupování se většina obchodů dnes odehrává na internetu, kde prodejci mohou díky absenci prodejny a velkých skladů ušetřit a díky tomu snížit cenu produktů. Obchodníci v honbě za zákazníky jdou ještě dál a využívají tzv. hromadného nakupování.
Hromadné nakupování je v současnosti nejoblíbenější forma nakupování na internetu. O co jde? Obchodník na slevovém serveru jako je ČapniTo umístí slevovou akci, která je velmi lákavá. Abyste této slevové akce mohli využít, musí se k ní přihlásit prodejcem definované množství zákazníků, během určitého časového intervalu. Pokud se najde dostatek zákazníků a těch se na internetu díky jeho všudypřítomnosti najde dost, dojde k aktivaci slevy a vy dostanete do emailu slevový voucher, který si doma vytisknete, a pak ho u obchodníka ukážete, na základě čehož dostanete slevu.
Jedním z takových serverů, zaměřených na hromadné slevy, je server ČapniTo. Jedná se o nový rychle expandující portál se slevami z Prahy, Brna, Ostravy, Plzně, Hradce Králové, Pardubic, Olomouce, Mladé Boleslavi, Liberce a během následujících měsíců tako Kladna, Ústí nad Labem a Jihlavy a okolí těchto měst.
Slevy až domů
ČapniTo, můžete jako sledovat na internetu, nebo se prostě jen u nich zaregistrovat a pak jen čekat na emaily se slevami, kterých buď využijete, nebo ne. Takto třeba můžete vyčkávat na příhodnou dobu, kdy se ve Vašem emailu objeví něco, co Vás skutečně zajímá, a nebo co se hodí někomu jinému koho znáte.