Augmentovaná realita a marketing

Chcete-li být úspěšní, pak nabízet hi-tech služby je pro Vás jedním ze způsobů jak úspěchu dosáhnout. Mezi aktuální hi-tech, který teprve čeká na rozšíření a který se určitě rozšíří je tzv. augmentovaná realita.

O co se jedná?

Jedná se o kombinaci skutečnosti a virtuální reality. Příklad: v mobilním telefonu si spustíte specializovaný program, který se přepne do režimu kamery. Následně když objektiv kamery zaměříte na třeba nějakou historickou památku, zobrazí se Vám na displeji jak realita v podobě kamery, tak i informace o tom, na jaký objekt se koukáte více viz. krátké video ukazující využití augmentované reality:

httpv://www.youtube.com/watch?v=fl8IEdebz6I

Augmentovanou realitu můžete najít v moderních autech, kdy se na sklo promítají informace o cestě či případná navidace apod.

Jedním z návrhů jak tuto hi-tech technologii používat je vidět v konceptu SixthSense, využívajícího projekce obrazu před uživatele.

httpv://www.youtube.com/watch?v=ZfV4R4x2SK0

Marketing tuto technologii již objevil a vypadá to, že s ní má úspěch. Jedním z příkladů je reklama na Ford Ka. Po městě jsou roztroušeny symboly, na které když ukážete objektiv telefonu uvidíte na místě symbolu Ford Ka, který si můžete různě prohlížet.

httpv://www.youtube.com/watch?v=PrwmHnnSXYo

Přestože se to možná nezdá, do augmetované reality můžeme zařadit i QR kódy, které nově byly implementovány na náš server Kde nakupujete.cz. Do budoucna plánujeme rozšíření této technologie i mimo webové stránky. V případě, že Vás tato technologie zajímá, kontaktujte nás zde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..